MEĐU IZMEĐU

DIGITALNI KONOBAR

Pixabay

Grupa iskusnih srpskih IT stručnjaka pokrenula je inovativni start-ap projekat „digitalni konobar”, koji je, pored Srbije, počeo da osvaja i svet.

KONO.BAR je novi, jednostavan i lako prilagodljiv servis, koji je pre svega besplatan i za ugostitelje i goste, a cilj je da se poboljša kvalitetna i brza usluga u ugostiteljskim objektima svih vrsta. Korišćenje „digitalnog konobara” omogućava maksimalnu zdravstvenu bezbednost, a i minimalan kontakt sa eventualnim zagađenim površinama i osobama, što je izuzetno važno u trenutno osetljivoj epidemiološkoj situaciji.

Servisu digitalni konobar” jednostavno se pristupa, snima se mobilnim telefonom, skenira QR kod koji se nalazi na stolu, a zatim kada se telefonski korisnici upišu u kompletan meni restorana u kome se nalaze, gost bira porudžbinu koju konobar dobija na svom stolu i za vrlo kratko vreme gost je poslužen. Znači da gost ne mora da čeka da se pokaže konobar, već naručuje ili traži račun kada želi. Takođe je vrlo važno što gost ne mora da dođe u kontakt sa papirnim menijem, što nije moguće dezifinkovati, jer je u velikoj meri umanjen rizik od prenosa zaraznih bolesti. Na ovaj način je smanjeno vreme čekanja na uslugu konobara, a u isto vreme i gost i konobar su zaštićeni.


(Promo Konobar)

Još jedna velika prednost usluge KONO.BAR je ono što meni restorana može biti dostupan na gotovo svim svetskim jezicima. Naime, gost pregleda porudžbinu na jeziku koji je odabran, što olakšava komunikaciju posebno kada se radi o turistima sa kineskim, francuskim, nemačkim, ruskim, turskim, španskim govornim područjima. Takođe, „digitalni konobar” olakšava komunikaciju sa konobarom i gluvonemim osobama. Digitalni meni se lako menja i omogućava detaljne opise artikala sa slikama i cenama, kao što svaki restoran može posebno da istakne svoju dnevnu ponudu hrane i piće kad god želi.

Svim segmentima servisa dostupan je preko kamere telefona ili čitača QR koda, a nema potrebe da instalirate aplikaciju za preuzimanje memorijskog telefona, a ugostitelji besplatno dobijaju opremu koja je potrebna za rad. Pored restorana, kafića i klubova, servis može biti iskorišćen u hotelskim sobama za uslugu rum-servisa, kao i u restoranu brze hrane i samoposluživanju kada gost na telefonu prima informacije kada je njegova porudžbina spremna za preuzimanje. Ova vrsta servisa postoji i u svetu, ali servis koji su razvili naši IT stručnjaci je toliko napredan i lak za korišćenje da se srpski servis već koristi u nekoliko zemalja Evrope, a samo naši ugostitelji mogu imati besplatnu uslugu. Već više od 200 restorana širom Srbije koristi usluge „digitalnog konobara”, a ovaj servis koristi se u restoranima u Španiji, američkim državama, Grčkoj, Bosni i Hercegovini i Hrvatskoj.

(Izvor RTS)

O autoru

Stanko

2 komentara

  • Prof. dr Slavko Radosavljevic, dipl. ing
    0644928081
    O ovakvom problemu sam razmisljao pre 20 godina. I kostatovao kako treba ovaj problem da se resi. O tome sam pisao i drzao predavanja.
    Drago mi je da se pristupilo resavanju. Valjalo bi da se dopuni i mojim predlogom resenja i ostvari i sa robotima ( buduci usluzitelji)

    DIGITALNA PONUDA U HOTELIMA, RESTORANIMA, i drugim usluznim objektima
    Problem:
    Veoma oskudan broj informacija u sadasnjoj ponudi jela i pica u postojecim katalozima
    Resenje:
    Elektronski TABLET – informator jela i pica sa detaljnim informacijama o ponudi koji moze da svestrano informise gosta o jelu i picu. Pored kolicine i cena TABLET pruza detaljne podatke o jelu i picu. Sadrzaj je bogat svim informacijama koje su vazne za goste kao i posledice koje mogu da nastanu konzumiranjem ponudjenih jela i pica. TABLET ima komunikaciju sa kuhinjskim blokom hotela pa pritiskom na dugme SEND izabrane stavke automatski prima kuhinja koja priprema i donosi naruciocu.
    Proizvodnja ovakvih TABLETA, prodaja i edukacija hotelskog osoblja bi bila znacajna i profitabilna.

    • Zašto to ne opišete u članku koji ćete poslati Galaksiji, prfesore Radosavljeviću. Stanko Stojiljković

Ostavite komentar