МЕЂУ ИЗМЕЂУ

ДИГИТАЛНИ КОНОБАР

Pixabay

Група искусних српских ИТ стручњака покренула је иновативни старт-ап пројекат „дигитални конобар”, који је, поред Србије, почео да осваја и свет.

КОНО.БАР је нови, једноставан и лако прилагодљив сервис, који је пре свега бесплатан и за угоститеље и госте, а циљ је да се побољша квалитетна и брза услуга у угоститељским објектима свих врста. Коришћење „дигиталног конобара” омогућава максималну здравствену безбедност, а и минималан контакт са евентуалним загађеним површинама и особама, што је изузетно важно у тренутно осетљивој епидемиолошкој ситуацији.

Сервису дигитални конобар” једноставно се приступа, снима се мобилним телефоном, скенира QR код који се налази на столу, а затим када се телефонски корисници упишу у комплетан мени ресторана у коме се налазе, гост бира поруџбину коју конобар добија на свом столу и за врло кратко време гост је послужен. Значи да гост не мора да чека да се покаже конобар, већ наручује или тражи рачун када жели. Такође је врло важно што гост не мора да дође у контакт са папирним менијем, што није могуће дезифинковати, јер је у великој мери умањен ризик од преноса заразних болести. На овај начин је смањено време чекања на услугу конобара, а у исто време и гост и конобар су заштићени.


(Promo Konobar)

Још једна велика предност услуге КОНО.БАР је оно што мени ресторана може бити доступан на готово свим светским језицима. Наиме, гост прегледа поруџбину на језику који је одабран, што олакшава комуникацију посебно када се ради о туристима са кинеским, француским, немачким, руским, турским, шпанским говорним подручјима. Такође, „дигитални конобар” олакшава комуникацију са конобаром и глувонемим особама. Дигитални мени се лако мења и омогућава детаљне описе артикала са сликама и ценама, као што сваки ресторан може посебно да истакне своју дневну понуду хране и пиће кад год жели.

Свим сегментима сервиса доступан је преко камере телефона или читача QR кода, а нема потребе да инсталирате апликацију за преузимање меморијског телефона, а угоститељи бесплатно добијају опрему која је потребна за рад. Поред ресторана, кафића и клубова, сервис може бити искоришћен у хотелским собама за услугу рум-сервиса, као и у ресторану брзе хране и самопослуживању када гост на телефону прима информације када је његова поруџбина спремна за преузимање. Ова врста сервиса постоји и у свету, али сервис који су развили наши ИТ стручњаци је толико напредан и лак за коришћење да се српски сервис већ користи у неколико земаља Европе, а само наши угоститељи могу имати бесплатну услугу. Већ више од 200 ресторана широм Србије користи услуге „дигиталног конобара”, а овај сервис користи се у ресторанима у Шпанији, америчким државама, Грчкој, Босни и Херцеговини и Хрватској.

(Извор РТС)

О аутору

Stanko

2 коментара

  • Prof. dr Slavko Radosavljevic, dipl. ing
    0644928081
    O ovakvom problemu sam razmisljao pre 20 godina. I kostatovao kako treba ovaj problem da se resi. O tome sam pisao i drzao predavanja.
    Drago mi je da se pristupilo resavanju. Valjalo bi da se dopuni i mojim predlogom resenja i ostvari i sa robotima ( buduci usluzitelji)

    DIGITALNA PONUDA U HOTELIMA, RESTORANIMA, i drugim usluznim objektima
    Problem:
    Veoma oskudan broj informacija u sadasnjoj ponudi jela i pica u postojecim katalozima
    Resenje:
    Elektronski TABLET – informator jela i pica sa detaljnim informacijama o ponudi koji moze da svestrano informise gosta o jelu i picu. Pored kolicine i cena TABLET pruza detaljne podatke o jelu i picu. Sadrzaj je bogat svim informacijama koje su vazne za goste kao i posledice koje mogu da nastanu konzumiranjem ponudjenih jela i pica. TABLET ima komunikaciju sa kuhinjskim blokom hotela pa pritiskom na dugme SEND izabrane stavke automatski prima kuhinja koja priprema i donosi naruciocu.
    Proizvodnja ovakvih TABLETA, prodaja i edukacija hotelskog osoblja bi bila znacajna i profitabilna.

    • Зашто то не опишете у чланку који ћете послати Галаксији, прфесоре Радосављевићу. Станко Стојиљковић

Оставите коментар