МЕЂУ ИЗМЕЂУ

НЕ ПОСТОЈИ 65 КАРАКТЕРА

Илустрација

Илустрација

Портал Search engine journal звао је свог сталног саговорника из Google-а, Џона Милера, да одговори на питања везана за најбоље SEO стратегије. Овога пута, питање се односило на дужину тагованог наслова и њен утицај на Google-ов избор претраге за прве стране на претраживачу.

У Google-овим резултатима претраге наводи се да је пожељна дужина тагованих наслова до 65 карактера. Наслови који су дужи од тога бивају сами скраћени или преписани од стране Google-а. Они који воле да пишу дуже наслове (као што су поједини уредници и новинари), према овом правилу треба да их скрате да би максимизирали шансе да се садржај појави у претрази.

SEJ портал инспирисан је сопственом и туђом новинарском и уредничком праксом. Неки портали форсирају дуже наслове јер је то у складу с правилима доброг новинарства. Са друге стране, SEO стручњаци верују да постоје одређена правила насловљавања која (ипак) имају утицаја на успешност рангирања садржаја на Google-у.

Џон Милер je, међутим, рекао да Google апсолутно нема органичења везана за број 65. Тврди да дужина наслова уопште није битна и да не постоје препоруке, од стране Google-а, везане за њу. Штавише, дужина наслова треба да буде избор уредника, а не SEO стручњака.

Kакав наслов треба да буде? Наслов треба да на језгровит начин описује оно чиме се текст бави. Тако ће они који су заинтересовани за тему – клинути на текст и прочитати га. Међутим, ово не значи да треба подваљивати насловима, јер ако је само наслов привлачан а садржај не задовољи очекивања читалаца – текст ће бити за неколико секунди затворен. Број улазака на текст није мерило његовог квалитета, а ни његове истинске читаности.

Важна напомена за SEO експерте: Милер тврди да наслове не треба користити за истицање кључних речи. И сматра, такође, да у насловима не треба користити шаблонске речи које се понављају на више страница.

(Извор PC press)

О аутору

Stanko

Оставите коментар