MEĐU IZMEĐU

OKUPAJTE NOĆNE MORE

Shutterstock

Malo je stvari koje frustriraju i zastrašuju kao kada vam miran san prekine noćna mora. Međutim, nedavni nalazi stručnjaka pokazali su da postoji niz metoda pomoću kojih se mogu izbeći noćne more. Tereza Čiang, autorika The Dream Dictionary from A-Z, objasnila je šta bi trebalo da raditi pre spavanja ako želite kvalitetan odmor koji neće prekinuti teški snovi. Njeni glavni saveti uključuju odlazak u krevet pre ponoći i pridržavanje standardnog vremena za spavanje i vremena za buđenje.

Prema njenim mišljenju, menjanje rutine zapravo može da navede telo da se oseća kao da je u trajnom stanju jet leg-a. „Biološki sat je moćna stvar i ako promenite vrijeme spavanja, to će izazvati noćne more, tvrdi ona i navodi šta bi još moglo da pomogne da lepše spavate i probudute se odmorni

Lisnato povrće

Studije pokazuju da su ljudi koji su pre odlaska na spavanje konzumirali određenu količinu vitamina B6, koga pored ostalih namirnica ima dosta i u zelenom lisnatom povrću, mogli bolje da pamte svoje snove i imali su jasnije vizije dok su spavali.

Protegnite se

Mnogi ljudi se protegnu ujutru, ali protezanje pre odlaska u krevet zapravo pomaže vašem telu da se relaksira i odmori, a smanjen nivo stresa znači da ćete verovatno lepše spavati, pišei Daily Star, prenosi Indeks.hr.

Kupanje pre spavanja

Čak samo deset minuta provedenih u kadi može da ima pozitivan efekat na vaše snove jer poboljšava efikasnost spavanja, omogućujući tako da vaši snovi traju malo duže. „Razlog zašto topla kupka može da pomogne je taj što vaša telesna temperatura mora da padne da bi se pokrenuo san, a kupanje sat ili dva pre spavanja može da pomogne ovom prirodnom procesu, objasnila je Tereza Čiang.

(Izvor N1)

O autoru

Stanko

Ostavite komentar