MEĐU IZMEĐU

OTKRIJTE PRELJUBNIKA

Unsplash

Nevera, varanje, preljuba i afere nisu samo zanimljivi scenaristima bizarnih rijalitija, nego i naučnicima. Prepoznavanjem onih koji švrljaju bave se istraživači na raznim univerzitetima i u institutima, a najnovija studija stiže sa Univerziteta Mičigen i objavljena je u časopisu Personality and social psychology bulletin.

Ukratko – da prepoznate preljubnika ne morate mu potajno kopati po telefonu, detektivski proučavati društvene mreže ili provaljivati šifru na računaru. Dovoljno je pogledati njegovu odeću. Naime, ekipa iz Mičigena utvrdila je da su muškarci koji nose odeću s velikim oznakama brenda, majice s kojih vrišti golemi logo, skloniji neveri. Ili, kako kažu „više ulažu u zavođenje, manje u potencijalno roditeljstvo i više ih zanimaju kratke veze s naglaskom na seksu. Drugi cilj ove studije koju je predvodio evolucioni psiholog Danijel Kruger bio je da utvrdi da li muškarci koji nose napadniju odeću privlačniji ženama ili žene privlače muškarci koji su bogati i mogu im osigurati stabilnu finansijsku budućnost.

Studija se usredsredila na poznati brend „Ralf Loren i njihove polo-majice s malenim logom konja i majice na kojima je taj znak znatno veći. Ispitanici su birali koju bi odeću nosili u određenim situacijama poput zabava i različitih društvenih okupljanja.

Na temelju rezultata istraživači su zaključili da što je veći logo, to je veća verovatnoća da će muškarac biti preljubnik.Takvi muškarci su manje zainteresovani za dugotrajne romantične odnose. Manje ih privlače žene koje žele ozbiljne veze na duge staze, naspram muškaraca koji nose majice na kojima je logo malen.

Žene koje su učestvovale u istraživanju, prema Krugerovim rečima, nisu bile iznenađene rezultatima. Ipak, istraživači upozoravaju da su potrebne mnogo veće studije da bi se rezultat njihovog rada definitivno potvrdio, prenosi „Jutarnji.

(Izvor Sputnjik)

O autoru

Stanko

Ostavite komentar