MEĐU IZMEĐU

PRVO VIRTUELNO PIVO

Getty Images

Getty Images

Predstavljen je neobičan i nepristupačan premiuim lager s tehnološkim i meta završetkom u kojem nitko ne može uživati”.

Pojam koji je obeležio poslednjih nekoliko meseci tehnološke industrije je metaverse. Ludnica oko metasvemira započela je nakon što je Mark Zakerberg promenio ime svoje kompanije iz Facebook-a u Meta i od tada brojne kompanije pokušavaju uzeti svoj deo ovog virtuelnog kolača. U metasvemir se ulažu velike pare i čini se da sve ide u smeru u kojem bi ljudi u budućnosti zaista mogli živeti, raditi i zabavljati se u nekim virtuelnim svetovima. Ideja da će mnogi provoditi sate zavaljeni na kauču s nekakvim naočarima za virtuelnu stvarnost i pri tome živeti u nekim virtuelnim (možemo reći i nepostojećim, odnosno lažnim) svetovima, i te kako podseća na Matriks” i možemo se zapitati hoće li ljudi zbog toga izgubiti interes za stvarnim svetom.

Već sada neki u virtuelnim svetovima troše više novaca nego u stvarnom – kupuju se skupe kuće, brodovi, odeća, teniske patike i tako redom; iako je reč jedinicama i nulama koje postoje samo na ekranima, njihova cena je često veća u odnosu na iste stvari u stvarnom životu. Takođe, pitanje je koliko možete zaista uživati u takvim virtuelnim i nepostojećim stvarima. Upravo na to su pokušali skrenuti pažnju iz Hajnekena” koji je na, kako su ga prisutni novinari nazvali, bizarnom virtuelnom događaju predstavio prvo virtuelno pivo. Prilikom predstavljanja naglasili su da je reč o ironičnoj šali” napravljenoj s ciljem izrugivanja svojeg brenda, ali i svih drugih brendova.

Nova vrsta piva napravljena je od binarnog kodiranog hmelja” i najsvježijih piksela”, a iz pomenute kompanije ga opisuju kao neobičan i nepristupačan premiuim lager s tehnološkim i meta završetkom u kojem niko ne može uživati. Znamo da metaverse zbližava ljude na bezbrižan i imersivan način, no to jednostavno nije najbolje mesto za probanje novog piva”, objasnio je globalni šef brenda Bram Vestenbrink.

Izvor Zimo

O autoru

Stanko

Ostavite komentar