МЕЂУ ИЗМЕЂУ

СРПСКА РИКША НА СТРУЈУ

С путницима (Вреле гуме)

„У зависности од батерије и мотора који је на електричном бициклу, може да се пређе од 40 до 200 километара, само са једним пуњењем, објашњава Срђан Стопоња.

Гужве у граду чине возаче нервозним. Познато је да скоро сви имају проблем да нађу паркинг место. Они који возе моторе и бицикле имају мање мука. Једна компанија успела је да споји најбоље карактеристике оба превозна средства. За вожњу електричног бицикла није потребна дозвола, регистрација или осигурање. Управљање се лако савлађује, узбрдице не представљају препреку, као ни гужве ни паркинг.

Електрични бицикл троши око пет динара
на 100 километара и не испушта издувне гасове.

Један од изумитеља електричног бицикла Срђан Стопоња каже да је све почело када су за себе направили електричне бицикле од обичних: „Онда смо ишли кроз град возећи се на посао и увидели да много брже стижемо, као и да не губимо време тражећи паркинг. Поред тога, пресудан фактор био је економичан начин вожње.

Празна (Вреле гуме)

Претежно су направљени од алуминијума, имају електромоторе и преносиве литијум-јонске батерије, које могу да се пуне на било којој утичници, независно од бицикала, што траје од једног до три сата. Возе се уз употребу електромотора или као обични бицикли. Максимална брзина кретања сведена је на 25 километара на сат.

„У зависности од батерије и мотора који је на електричном бициклу, може да се пређе од 40 до 200 километара, само са једним пуњењем, објашњава Стопоња. Поред електричних бицикала, ове године представљен је нови производ – рикша. „Одлучили смо се за комерцијалну употребу електричних трицикала, где може да се олакша нечији посао, туризам, кретање кроз град и гужве, нагласио је Стопоња. Одржавање и сервис нису скупи, а као заштиту од крађе могуће је уградити аларм и џи-пи-ес за праћење са сопственим напајањем. Електрични бицикл троши око пет динара на 100 километара и не испушта издувне гасове.

(Извор РТС)

О аутору

Станко Стојиљковић

Оставите коментар