МЕЂУ ИЗМЕЂУ

ПРВИ СУПЕРВОЗ У КИНИ

188 pregleda

Почетни договор између ХТТ (Hyperloop Transportation Technologies) и Тонгрен транспортне и туристичке инвестиционе групе покрива изградњу пробне стазе од десет километара.

Први град у Кини који је потписао уговор са америчком компанијом „Хајперлуп транспортејшн технолоџиз” (ХТТ) јесте град Тонгрен. Као супербрзи, футуристички превоз, који је као сопствену визију први представио још 2013. године милијардер Илон Маск, хајперлуп може да превози људе и терет брзином и до 1.000 километара на час скоро без трења, користећи капсуле под притиском.

Почетни договор између ХТТ (Hyperloop Transportation Technologies) и Тонгрен транспортне и туристичке инвестиционе групе покрива изградњу пробне стазе од десет километара.

„Ми ћемо моћи да постигнемо нове рекорде
брзине на овој удаљености. Доћи ћемо до
брзине од 1.079 километара на сат.”

„Десет километара је неопходна полазна тачка за системску и путничку оптимизацију пре ширења линије. Сада су споразуми за десет километара најдужи званични споразуми за било који систем хајперлупа. Ми ћемо моћи да постигнемо нове рекорде брзине на овој удаљености. Доћи ћемо до брзине од 1.079 километара на сат”, рекао је директор ХТТ за односе са медијима Бен Кук.

Наводи се да је ХТТ такође потписао споразуме за хајперлуп с Абу Дабијем и Украјином раније током ове године. Прва хајперлуп стаза у Тулузу у Француској гради се од априла 2018, а прва фаза укључиће 320-метарски систем.

Познат по необичном планинском пејзажу и огромној крашкој топографији, Тонгрен ће служити као добар пробни терен за ХТТ да побољша начин и технологију изградње. „То ће бити изазов, али је сасвим могуће са постојећом технологијом”, објаснио је Кук.

Тонгрен се налази у покрајини Гуиџоу, једној од најбрже напредујућих покрајина у Кини, која је у последњих неколико година за обнову и доградњу инфраструктуре уложила више од 100 милијарди долара. Постала је дом за многе кинеске и међународне технолошке компаније, као што су „Епл”, „Алибаба” и „Амазон”.

(Извор Танјуг)

О аутору

Станко Стојиљковић

Оставите коментар