MEĐU IZMEĐU

NAMIRNICE ZA MIŠIĆE

805 pregleda

Kada bi mišići rasli od čipsa i piva, onda bi mnogi ljudi imali odlično telo. Međutim, da bismo izgledali lepo, moramo se rešiti tih masnih i ukusnih navika u ishrani. Temeljna analiza anatomije ljudskog tela pokazala je koje namirnice održavaju i pospešuju rast mišića.

Džef Volek, stručnjak za vežbanje i ishranu i profesor na Univerzitetu Konektikat, označio je osam namirnica koje oblikuju telo i, što je bitnije, održavaju tu lepotu i jačaju imunološki sistem i zdravstveno stanje, prenosi portal „Kliks.

Jaja – savršen protein

Proteini u jajima imaju najvišu biološku vrednost koja može da zadovolji sve potrebe tela za proteinima. Pored proteina, jaja sadrže i vitamin B12 koji je neophodan za izgradnju i rad mišića. Umerena dnevna konzumacija neće povećati rizik od srčanih oboljenja.


(CC0 Pixabay)

Bademi – lek za mišiće

Bademi su najbolji izvor vitamina E, a telo ovaj vitamin najbolje apsorbuje upravo iz badema. Ova činjenica je utoliko važna za one koji žele da imaju mišiće jer vitamin E deluje preventivno na moguća istezanja i upale posle i pre treninga. Bademi pre i posle treninga opuštaju mišiće tako da je mogućnost povrede manja. Nekoliko badema dnevno biće sasvim dovoljno da što pre i bezbolnije uočite rezultate napornog treninga.


(Fotolia/QUANTHEM)

Losos – regulator rasta

Losos sadrži visokokvalitetne proteine i omega-3 masti koje opuštaju mišiće, a prilikom povreda dolazi do bržeg oporavka nego inače. Ovo je izuzetno važno jer da biste izgradili mišiće vaše telo uvek mora imati zalihe proteina, a losos je odličan izvor za to.

Jogurt – odlična kombinacija

Jogurt je idealna kombinacija proteina i ugljenih hidrata potrebna za oporavak iscrpljenih i stvaranje snažnijih mišića.

Goveđe meso – izvor gvođža

Cink i gvožđe su osnovni minerali za stvaranje mišića, a najviše ih ima u goveđem mesu. Ono predstavlja odličnu kombinaciju minimuma kalorija i velike količine gvožđa i cinka.


(CC0 Pixabay)

Maslinovo ulje – tečna energija

Ulje je odlično za mazanje tela kada ste na nekom takmičenju i želite pokazati rezultate mukotrpnih treninga, ali maslinovo ulje je mnogo bolje ukoliko ga unosite u telo. Bogato energijom koja će omogućiti da iz dana u dana povećavate broj vežbi, a da pri tome ne osetite kako vam telo slabi.

Voda – odlično osveženje

Dovoljna količina unesene vode poboljšaće izdržljivost vašeg tela tokom vežbanja i ublažiti moguće povrede. Dobro hidrirani mišići imaju tendenciju bržeg rasta.

Kafa – pospešuje izdržljivost

Uključivanje kofeina u plan treninga pospešuje izdržljivost. Studija u magazinu Medicine & science in sports & exersize pokazala je da su ispitanici koji su pre treninga pili dve šolje kafe pokazivali za 9 odsto bolje rezultate tokom trčanja od onih koji je nisu konzumirali.

(Izvor Sputnjik)

O autoru

administrator

Ostavite komentar