МЕЂУ ИЗМЕЂУ

ТРОКРИЛНИ МАЊЕ ТРОШИ

183 pregleda

Kомерцијални авиони нису познати по напредној технологији јер су углавном остали исти десетлећима, но нови дизајн привлачи пажњу, посебно зато што је циљ авиоиндустрије да смањи потрошњу горива и емисију угљеника. Kонцепт новог авиона је недавно представила компанија SE Aeronautics, а њен приступ дизајну је необичан јер авион има три пара крила, двострука репна крилца и два стражња мотора.

Ради се о прототипу SE200, авиону који може примити 264 путника, а који ће трошити 70 посто мање горива од других авиона сличне величине. Моћи ће летети 16.900 километара без потребе за слетањем, а његова максимална брзина износиће нешто више од 1.110 километара на сат. Ова брзина је већа у односу на брзину авиона из исте класе. Такође, додатни пар крила ствара већи узгон, што резултира краћим полетањем и слетањем, а тиме је омогућено и коришћење мањих аеродрома.

Нови авион неће имати гориво у крилима, због чега су се дизајнери могли фокусирати на тањи и аеродинамичнији дизајн. Гориво ће се у овом случају налазити у спремнику изнад трупа. Прототип има интегрисану структуру из једног дела која ће бити чвршћа и сигурнија од постојеће која се распада у случају несреће јер је састављена из делова. Осим тога, коришћење композитних материјала ће учинити авион једним од најштедљивијих, а његов животни век ће трајати 50 година.

Производња авиона ће бити двоструко бржа, а директор компаније SE Aeronautics, Тајлер Метјус, рекао је да ће концепт унети револуцију у авиоиндустрију. У протеклом периоду је представљено неколико различитих концепата авиона фокусираних на економичност, а међу њима је авион Fluing-V развијен да буде штедљив, да може примити 314 путника и да има велик домет.

(Извор Kликс)

О аутору

administrator

Оставите коментар