МЕЂУ ИЗМЕЂУ

ЖЕНЕ НЕ ВОЛЕ ДИЗАЊЕ

Shutterstock

Не постоје вежбе које су намењене искључиво припадницима мушког или женског пола. Ипак, жене понекад избегавају неке вежбе, нарочито оне које укључују дизање тегова. Најчешће верују да је то опасно или да ће их учинити мушкобањастима. То су само митови у које многи верују, а не би требали. Дизање тегова има бројне здравствене предности.

Највеће бриге жена које желе да дижу тегове, а које заправо не треба да постоје:

Постаће мушкобањасте

Женама је теже да изграде мишиће због ниског нивоа тестостерона, хормона одговорног за раст мишића. Управо због тога морају да уложе много више напора. Умерени тренинзи који укључују вежбе снаге два до три пута недељно никога неће учинити мушкобањастим.

Опасно је

Тренинг снаге може проузроковати повреде ако се вежбе не изводе правилно или се диже већа тежина него што је особа способна да поднесе. Дизање тегова није ништа опасније за жене у односу на мушкарце. Дизање тегова смањује ризик од остеопорозе, честог проблема старијих жена који се односи на кости.

Уносити доста протеина

Протеини су један од три витална макронутријента и неопходни су за губитак килограма и раст мишића. Али не морате да претерујете са протеинима кад тренирате снагу. Уравнотежена исхрана и тањир пун протеина, масти, угљених хидрата и влакана сасвим су довољни.

Само лагане тегове

На почетку је важно кренути са лаганим оптерећењем, али временом треба повећавати тежину коју дижете. Тренирање са истом тежином успорава напредак.

Сати да се виде резултати

Није потребно утрошити сате и сате да бисте видели резултате, већ изазвати тело. Проблем је што многе жене изводе вежбе с лаганим теговима јер верују да ће их тешки учинити мушкобањастима. То је разлог због ког не виде резултате. Важно је изазвати тело и експериментисати са вежбама да бисте дошли до жељеног циља.

(Извор Н1)

О аутору

Stanko

Оставите коментар