МЕЂУ ИЗМЕЂУ

ПРВО ВИРТУЕЛНО ПИВО

126 pregleda
Getty Images

Представљен је необичан и неприступачан premiuim lager с технолошким и мета завршетком у којем нитко не може уживати”.

Појам који је обележио последњих неколико месеци технолошке индустрије је metaverse. Лудница око метасвемира започела је након што је Марк Закерберг променио име своје компаније из Facebook-a у Мeta и од тада бројне компаније покушавају узети свој део овог виртуелног колача. У метасвемир се улажу велике паре и чини се да све иде у смеру у којем би људи у будућности заиста могли живети, радити и забављати се у неким виртуелним световима. Идеја да ће многи проводити сате заваљени на каучу с некаквим наочарима за виртуелну стварност и при томе живети у неким виртуелним (можемо рећи и непостојећим, односно лажним) световима, и те како подсећа на Матрикс” и можемо се запитати хоће ли људи због тога изгубити интерес за стварним светом.

Већ сада неки у виртуелним световима троше више новаца него у стварном – купују се скупе куће, бродови, одећа, тениске патике и тако редом; иако је реч јединицама и нулама које постоје само на екранима, њихова цена је често већа у односу на исте ствари у стварном животу. Такође, питање је колико можете заиста уживати у таквим виртуелним и непостојећим стварима. Управо на то су покушали скренути пажњу из Хајнекена” који је на, како су га присутни новинари назвали, бизарном виртуелном догађају представио прво виртуелно пиво. Приликом представљања нагласили су да је реч о ироничној шали” направљеној с циљем изругивања својег бренда, али и свих других брендова.

Нова врста пива направљена је од бинарног кодираног хмеља” и најсвјежијих пиксела”, а из поменуте компаније га описују као необичан и неприступачан premiuim lager с технолошким и мета завршетком у којем нико не може уживати. Знамо да metaverse зближава људе на безбрижан и имерсиван начин, но то једноставно није најбоље место за пробање новог пива”, објаснио је глобални шеф бренда Брам Вестенбринк.

Извор Зимо

О аутору

administrator

Оставите коментар